Pieniä (ja ei ihan pieniäkään) ilonaiheita

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
:p Eilinen rentoutuminen meni sangen mielenkiintoisesti:
Olin vain makoilemassa ja kuuntelemassa musiikkia, kun nukahdin, kuulemma siinä noin iltaseitsemän aikaan, eli unta tuli viimeyönä mukavat 12 tuntia :D
Muutenkin on epäilyttävän onnellinen olo.
Mistäköhän johtuu..
Kenties tilapäinen mielenhäiriö, tai sitten olen vain ihan oikeasti onnellisempi nykyään.
 
Olen edelleen terve vaikka eskarissa on ollut liikkeellä flunssaa ja mahatautia ja meidän ryhmästäkin oli maanantaina 7 lasta sairaana.
Toivottavasti en myöskään tule kipeeksi.
 
Nerwen sanoi:
R. Hobb hieman vihjaili, että saattaisi lähettää Soldier Son-trilogian hahmoluettelon pikaisine kuvauksineen PlentyWikin kasvattamista helpottamaan.

Onko Nerwolla ihan henkilökohtainen yhteys Hobbiin? :o
 
Joku haluaa käyttää kirjoittamiani lasten loruja myyntiin tarkoitetuissa lorupusseissa ^_^
Ja viikonloppu on tulossa ja saan taas hoitaa väsymystäni. Ehkä ensiviikon alussa olen taas energinen ja iloinen itseni pitkästä aikaa.
 
Hathaldir sanoi:
Onko Nerwolla ihan henkilökohtainen yhteys Hobbiin? :o

No emt. Pari mailia tullut silloin tällöin vaihdettua. Mutta siis Hobbhan on maailman kohteliain ja ihquin kirjailija, joka kovasti pyrkii kiireiltään vastaamaan maileihin sekä posteihin newsgroupissaan, ei häneen ole mitenkään vaikea saada yhteyttä. Nytkin jos vilkuilet noita viestejä niin huomaat, että hän järjestää kahvilatapaamisia kirjakiertueelleen tavatakseen lukijoitaan vielä virallisen tilaisuuden ulkopuolellakin. :) (Kuten sanoin, helppo fanitettava. ;))
Mut niin siis, Mrs. Hobb on tietoinen fanisivustoni olemassaolosta, ja hiljattaisessa keskustelussa newsgroupissaan (joka liittyi Rowlingin oikeusjuttuun HP Lexiconin kirjajulkaisua vastaan) ihan oma-aloitteisesti mainitsi tuosta Soldier Son-mahdollisuudesta.

Huh, tulipa pitkä vastaus. Sorry.


Steelsheen sanoi:
Sain eilen piilarit ja tämä mainio näkeminen hymyilyttää yhä edelleen ^_^

Oo, tuo on niin mahtifiilis! Taisin itse hehkuttaa ihan samaa täällä silloin kun hankin yötäpäivää-piilarit pitkän piilaritauon jälkeen. Kun näkee, eikä tarvitse varoa törmäilevänsä mihinkään kipeästi, eikä lasit ole koko ajan talvella huurussa. :)
 
Steelsheen sanoi:
Sain eilen piilarit ja tämä mainio näkeminen hymyilyttää yhä edelleen ^_^

Lukioaikainen hokku aihetta sivuten:

Puut saivat lehdet
kun uudet linssit ostin
luonto elää taas.
 
Kutsu haastatteluun hakemaani työharjoittelupaikaa koskien. On sekin enmmän kuin kaikki tähänastiset "valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut teihin" -ilmoitukset. Tosin jos olen ymmärtänyt väärin eikä harjoittelu olekaan palkallinen, on tuo haastatteukin aikalailla yhtä tyhjän kanssa.
 
Karsea kiire yliopistoon hakujen, ylioppilaskokeiden, koulun, puheilmaisun lopputyön vikan esityksen järjestämisen ja yhden hakemuksen kanssa. Ei juurikaan sosiaalista elämää ja jos on, haluaisin karata mieluummin kotiin erakoitumaan. Mutta silti. Jotenkin on hyvä olo siitä, että on liikkeella taas eteenpäin elämässä. Muutoksen raikkaista tuulia. Tykkään.
 
Minulla on ihana, uusi kirjahylly.
Kirjoillani on koti.
Viime keväästä asti ne ovat olleet muuton jäljiltä banaanilaatikoissa. Vaikkakin banaanilaatikot ovat hyvin edustavia sisustuksen osia, niin kyllä hieno kirjahylly ne voittaa. ;)
 
Onnea uudesta kirjahyllystä! :) Hyvä kun löytyi, ehkä se pitkä puhelinkeskustelu kummankin selaillessa huonekaluliikkeiden sivuja toi jotain selkeyttä mitä olet hakemassa? :grin: Voiko nörtimmäksi mennä? Niin no voi varmasti. Ei huolta.

Kirjahyllyt on :heart:
 
Löysin netistä uudelleen kanzashi-oppaat, joiden nimet olin jo unohtanut. Nyt kun vielä olisi rahaa tilata ne itselle...
 
Haltiamieli sanoi:
Samalla kun mailaamaan ryhtyisi, voisi mainita toisen ilmeisen ja vielä korjaamattoman tulkinta-/ajatusvirheen, kirjan sivulla 608: vainuajaörkin ilmiselvästi Nazgûleista käyttämä nimitys Shriekers (suom. Kiljukaulat) on glossattu Minas Morgulin vartijapatsaiksi.
Tällä kertaa ei ole Hammondilta mailia tullut, mutta satuinpa huomaamaan Addenda & Corrigendan laajentuneen sitten viime katsoman muun muassa kohdalla "p. 608, final line: Jaakko Pirinen points out, and is undoubtedly right, that here Shriekers refers to the Nazgûl." [15]
 
Uskalsin ensimmäistä kertaa kirjottaa yhden hyvin hienon ja lähes virheettömän lauseen englanniksi TokienGatewaylle :D Olen ylpeä itsestäni.
Tosin en enää saanut kunnolla selvaa siitä miten keskustelu siitä jatkui, mutta en anna sen pilata iloani.
 
Sain viime yönä pitkästä aikaa nukuttua kunnolla. Aamulla olin kuin toinen ihminen, ja kaveritkin koulussa sanoivat minun olevan paljon pirteämpi ja iloisempi kuin yleensä. :) Ehkä sen takia Jack Curlykin oli aamulla hyvällä tuulella fopessa.. :grin:

Ihmiset! Nukkuminen on tärkeä asia ja sitä kannattaa harrastaa!
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös