Kirjaudu / luo oma tunnus *

? 

Gandalf
  • Henane

Procyon lotor
    Konnavahti

• 28.08.2008 00:13

Jaamarin avatar on tosiaan kokenut pienen muutoksen, mutta pidän siitä nytkin Hymyilee Väritys ja kuva on nyt erittäin selkeä.
    Herugrimin avaa ihmettelin heti, kun sen näin ja onnekseni(/-si) sain selityksen avataren muutokseen.
    Shetain avattaren hiuksien lyhentyminen kääntää muistin Ahvenen keskusteluun, jossa hän siitä mainitsi.
    Myös Lehtokuusaman uusi avatar on piristävän kesäinen väritykseltään.
    Etenkin olen hyvilläni Jasdril(~)in Majavan hymyilemisestä, vaikka onkin hieman syksyinen sää takana Hymyilee

Tulipas nyt sitten kerralla kirjoitettua avattarista paljon. Ja nyt voi vihdoin mennä nukkumaan Heh heh

• Roark

Jokeri

• 28.08.2008 06:40

Hih, ei kai ole sopivaa olla näin suora, mutta Jaamarin edellinen oli selkeästi parempi kuin nykyinen. Uusi on sekava, paksut mustat rajat ja tyhjä tausta eivät toimi yhtä hyvin kuin selkeä logomainen aikaisempi.

Kun Micin avaa suurentaa niin paljastuu kamalia! Se on kuin onkin murhaajahiiri!

• Vampirelady

Dr. Octagonapus BLAAAAH!

• 28.08.2008 09:49

Apua, Herulla on uusi ava! Iloinen
    Varsin loistavan tv-sarjan hahmo, mutta avan ensikerran nähdessäni ajattelin, että "Jaaha, Käärmeessä on uusi naispuolinen Lost-fanittaja..." Pöh!

• Haelvae

Aeaekkoesitoen

• 28.08.2008 13:23

Ei ei Mic. Kyllä sinun silmäsi on yhä paikoillaan..

Huomasin vasta nyt Miccohin Rinsessan. Se on ihana! Vaaleanpunainen puku ja kaikkea! Ei pitäisi antaa oman koneen olla hidas, kun tällaiset muutokset jäävät silloin huomaamatta..

• Lathron

Sininen ritari

• 28.08.2008 14:50

Pikku Myy kirjoitti:

Eih!
    Jaamar vaihtoi pois ihanan vasikka-värisen lohikäärmeensä!!
    :,(

Ja uusi näyttää ihan Triceratops-dinosaurukselta!
    Eikä se ole välttämättä huono asia.

• Elbereth

Ihme hiihtäjä

• 28.08.2008 14:52

Kieltämättä jaamarin ava näyttää vähän dinosaurukselta, eikä toikaan huono ole, mut miusta se entine oli kivempi. Hymyilee

• Jaamar

Kentti
    Konnavahti

• 28.08.2008 15:20

No tuohan on täysin sama käärme, mutta väritettynä (Merrin tekosia). Aloin kyllästyä siihen vihreän sävyyn ja kun nyt satun pitämään vihreän ja valkoisen yhdistelmästä (ja kun Mic suurella vaivalla tuon minulle kutisti) niin aion elää tämän kanssa jonkun aikaa. (Että alkakaas totutella Heh heh)
    Itse pidän, mutta jollain tasolla kaipaan myös ihan ensimmäistä musta-valko kärmestäni.

• Elbereth

Ihme hiihtäjä

• 28.08.2008 15:28

Hee, itekki vaihoin nyt avan, kun tääl on nähtävästi meneillää joku villitys. Iloinen No ei vaineskaa.
    Kyllästyin vähä siihe satama-avatariin vaikka se kaunis onkin ja oliha se miul aika kaua.

muoks// kuvassa tietenkin Mel Gibson Braveheartista.

Viimeksi muokannut Elbereth 28.08.2008 17:57, muokattu 1:n kerran

• Jasdril~

Mavaja

• 28.08.2008 18:11

Vampirelady kirjoitti:

"Jaaha, Käärmeessä on uusi naispuolinen Lost-fanittaja..." Pöh!

Vaikka satuin ko. henkilön kanssa avanvaihdoksen aikaan keskustelemaan mesessä, oli ensimmäinen ajatus "kuka IHME tuo on?"
    Nyt kun selaa sen viestejä... Ei, Herugrimia ei voi mieltää naiseksi, ei sitten millään Iloinen Sehän on niin maskuliininen että! [22]

Krhm. Hrkhm. Tik

Hm, mitä olen tehnyt? Minä en kirjoittanut tuota sizeykköstekstiä tuohon. Sanoinko jotain hassua ajatuksissani?

Viimeksi muokannut Jasdril~ 29.08.2008 15:23, muokattu 1:n kerran

• Mic

Blond beer
    Konnavahti

• 28.08.2008 20:21

Jaamar kirjoitti:

No tuohan on täysin sama käärme, mutta väritettynä (Merrin tekosia). Aloin kyllästyä siihen vihreän sävyyn ja kun nyt satun pitämään vihreän ja valkoisen yhdistelmästä (ja kun Mic suurella vaivalla tuon minulle kutisti) niin aion elää tämän kanssa jonkun aikaa. (Että alkakaas totutella Heh heh)
    Itse pidän, mutta jollain tasolla kaipaan myös ihan ensimmäistä musta-valko kärmestäni.

No ei se nyt suuri vaiva ollut Heh heh Ei sen takia tarvitse pitää.

• Círdan

Puunhakkaaja

• 28.08.2008 20:25

Jasdril~ kirjoitti:

Krhm. Hrkhm. Tik

Aivan, minulta meinasi jalat lähteä alta. Tyrmätty

No ei, Rottiksen uusi ava on hyvä, varsinkin näin fopea ajatellen. (Mitä muutakaan.. [22])

• Herugrim

and the Forever Turns
    Konnavahti

• 28.08.2008 22:54

Jasdril~ kirjoitti:

Vampirelady kirjoitti:

"Jaaha, Käärmeessä on uusi naispuolinen Lost-fanittaja..." Pöh!

Vaikka satuin ko. henkilön kanssa avanvaihdoksen aikaan keskustelemaan mesessä, oli ensimmäinen ajatus "kuka IHME tuo on?"
    Nyt kun selaa sen viestejä... Ei, Herugrimia ei voi mieltää naiseksi, ei sitten millään Iloinen Sehän on niin maskuliininen että! [22]

Hih. En minä ole koskaan osannut pitää itseäni mitenkään erityisen maskuliinisena. (Siinä testissäkin luki että olen 60 % nainen ja 40 % mies. Ainakin joskus.)

Mutta tämä ava on nyt tosiaan fopen takia. Lost-addiktio, hyshys.

Tikin uusi ava on hieno, mutta siihen on äkkiseltään vaikea tottua. Aww.

Roarkin Jokeri taas on aina tyylikäs.

Viimeksi muokannut Herugrim 29.08.2008 14:22, muokattu 1:n kerran

• Hathaldir

Traumainen saunatonttu
    Konnavahti

• 28.08.2008 22:57

Ennen kuin alkaa huutelu "HATHA VAIHTOI AVANSA!", ilmoitan, että kyseessä on puhtaasti fopeava. Pöh!

• Constantine

Susi

• 29.08.2008 00:31

No höh. Minä kun jo ehdin toivoa, että vanha Tikkin olisi viimein lopullisesti mennyt ja vinksahtanut.

Nyyh kyynel. \o,

• Ereinion

Menninkäinen
    Konnavahti

• 29.08.2008 07:47

Hathaldir kirjoitti:

Ennen kuin alkaa huutelu "HATHA VAIHTOI AVANSA!", ilmoitan, että kyseessä on puhtaasti fopeava. Pöh!

Joten kaikki ne, jotka haluavat Hatun avan takaisin, lynkkaavat hänet ekassa äänestyksessä, eikös niin? Pöh! (Tosin saunatonttu vaikuttaa sen verran veikeältä, että sen kuolema heti alkuun olisi kyllä pienoinen vahinko.)

• Tik

Ylläpitäjä

• 29.08.2008 08:14

Elhath kirjoitti:

No höh. Minä kun jo ehdin toivoa, että vanha Tikkin olisi viimein lopullisesti mennyt ja vinksahtanut.

Nyyh kyynel. \o,

Tai sitten fopen alkaminen ja avan vaihtuminen vain sattumalta osuvat yksiin, hi hii hi hii, ha haa ha haa, they're coming to take me away, ha haa.

Kuvassa on muuten maanmainio Max(imilian) Schreck alias kreivi Orlok, jolla on ihan samanlaiset etuhampaat kuin Tik-rotalla. Maallista, mutta kaunista, eiks vaan?

• Constantine

Susi

• 29.08.2008 13:37

Suorastaan särkänniemimäisen herkkää, etten sanoisi. Etuhampaathan ovat aina parempi juttu kuin takahampaat.

• Vampirelady

Dr. Octagonapus BLAAAAH!

• 29.08.2008 13:48

Uusi avani ei ole loikkaus "light sidelle*, vaan pelkkä fope ava.
    Kunhan nyt ehtisi tuon hahmoesittelyn kirjoittaa tässä ensiviikolla..

• Haelvae

Aeaekkoesitoen

• 29.08.2008 14:07

Voih.. Vampireladyn ava on muuttunut. Toivottavasti et pahastu, kun kerron, että minun nielestäni entinen oli parempi..

• Elbereth

Ihme hiihtäjä

• 29.08.2008 14:21

Tosi moni vaihtanu avan. Iloinen
    Enne ei tarvinnu kattoo ku avaa ni ties kuka kirjottaa, mut nyt pitää kattoo viel millin sadasosa alemmas et näkee nimimerkin. Ohhoh!

• Jaamar

Kentti
    Konnavahti

• 29.08.2008 16:02

En edes tunnistanut Hathaldiria ennen kuin luin viestin Pöh! Mutta enemmän kai vika on minussa kun katson vain avaa eikä suinkaan avan vaihtajan.

• Vehka

Väsynyt juuri nyt
    Konnavahti

• 29.08.2008 17:59

Voi sentään tätä avanvaihtovimmaa ennen fopea. No, kaipa sitä täytyy itsekin olla pelinjohtajamaisempi ja heitellä noppia. Pöh!

Hathan uusi ava on kyllä aika söpö, ja Tik vasta henkeäsalpaavalta näyttääkin.

• Cirindë

Kysyvähän ei tieltä eksy

• 30.08.2008 16:19

Mitä mitä mitä mitä mitä mitä??????
    Ensin olet pari päivää poissa Konnusta ja jo alkaa avat vaihtua.. Täytynee alkaa totutella.
    Ehkä minä olenkin seuraava jonka ava vaihtuu?? Iloinen Jos nyt ensin opettelisin pienentämään kuvia.. Nii-in...

• Henane

Procyon lotor
    Konnavahti

• 31.08.2008 11:41

Itse olen aivan sekaisin, että kuka on kukakin. Konnussa on tapahtunut hurjasti Avatarvaihdoksia, enkä tunnista kuin "perinteiset" ja tutut avattaret. Kesti hetken aikaa tunnistaa Tik, Hathaldir, Herugrim ja hetken jopa tuijotin Vampireladyn avatarta tajuamatta kenen se on.

Kaipa tämä tästä, yhden viikonlopun poissa ja heti sekaisin, että missä mennään Hymyilee

• firin

*Suloinen*

• 31.08.2008 19:43

Mulla oli sama juttu ku Cirindëllä Iloinen pari päivää pois ja sitten pitää alkaa tutkimaan, että kuka on kukin kun avat on muuttunu niin paljon. Vampireladyn edellinen oli parempi... ja Tikin myös.. Hathaldirin uusi on on ihana. Ja vehkan ava on myös kiva. pidän siitä enemmän kuin vanhasta, vanhempi oli niin... harmaa .. uusi on iloisempi. Hymyilee Mutta on vaikea totutella taas uusiin avoihin Pöh!

• Vampirelady

Dr. Octagonapus BLAAAAH!

• 01.09.2008 08:25

Haelvae kirjoitti:

Voih.. Vampireladyn ava on muuttunut. Toivottavasti et pahastu, kun kerron, että minun nielestäni entinen oli parempi..

En toki, minustakin entinen on parempi, mutta tämähän on vain väliaikainen fope ava..Heh heh

• Telimektar

Taivaan Paimen

• 01.09.2008 11:43

Vehka! Huomioi tämä viesti! Vanha avasi on ankea ja alistettu, se sopii sinulle huonosti kun aloitat vapaan, aikuisen ihmisen elämän. Ethän palaa siihen fopen jälkeen. Uusi noppa-avattaresi on hilpeä ja kaunis, ota se tunnukseksesi Kontuun ja maailman markkinateille!

• Roark

Jokeri

• 01.09.2008 12:01

Jumala ei heitä noppaa maailmasta, Vehka heittää.

On muuten yksi siisteimmistä (uusista) avoista (vanhat ovat niin tuttuja ettei niitä voi arvostella ilman painolastia).

Et voi aloittaa uusia keskusteluja tässä huoneessa
Et voi vastata keskusteluun tässä huoneessa
Et voi muokata viestejäsi tässä huoneessa
Et voi poistaa viestejäsi tässä huoneessa
Et voi äänestää tässä huoneessa