Kirjaudu / luo oma tunnus *

? 

Gandalf
  • Titiuu

Gondorin kuningatar

• 12.07.2008 19:17

^Henkilö yläpuolellani on siitä outo, että pitää siivoamisesta, muistinko oikein? Iloinen
    Hän on myös runojen taitaja.

- Olen nukkunut tänä kesänä teltassa yhdet päiväunet kolmen hoppelimme kanssa. Muu perhe nukkunut enemmänkin, useita öitä, varsinkin mies ja pojat (2v ja 4v). Jopa sadesäällä.

Henkilö alapuolellani nukkuu aina sukat jalassa.

• Loslothwen

Sambalele

• 12.07.2008 20:20

^Henkilö yläpuolellani pitää lapsista, ja juttuja ilmestyy silloin tällöin siihen lasten puheista kertovaan topikkiin. Ja on muuten minulle aika lailla hämärän peitossa, paitsi että joskus luin wanhan Käärmeen sänkimiestopikkia. Enkä voinut olla nauramatta.

- Ehheh, inhoan sukkia. Yöllä ja muutenkin. Itse asiassa en muista että ikinä olisin nukkunut sukat jalassa.

Henkilö alapuolellani ei osaa virkata.

• Spadejoker

Alansa aatelia

• 15.07.2008 11:35

^Henkilö yläpuolellani on ollut kohta 4 vuotta jäsen ja hänen isoveljensä on käynyt Ranskassa Asterix Teemapuistossa.

>Osaaan kyllä virkata, mutten tosin ole virkannut varmaan vuoteen...?Iloinen

v Henkilö alapuolellani ei ole koskaan uinut tyynessä valtameressä.

• Pagba

Ihq-keiju

• 15.07.2008 12:18

^ Henkilö yläpuolellani asuu Suomen suurimmassa kylässä.

> En ole koskaan uinut myöskään myrskyävässä valtameressä.

v Henkilöä alapuolellani nyppii se, että tähän topikkiin vastaavat hekin, joihin "Henkilö alapuolellani"-kohdan kuvaus ei lainkaan sovi.

• Nerwen

de
    Konnun ylläpitäjä

• 15.07.2008 13:24

^Henkilöä yläpuolellani voisi toisinaan luulla hyvätapaiseksi peikoksi, jos ei paremmin tietäisi. Hymyilee

> Minua nyppii, mutta kun en ole ollut ihan varma että onko se pelin henki kun pelin aloittajakin tekee niin. Olen sitten jättänyt puuttumatta.

v Henkilö alapuolellani ei ole koskaan elämässään käyttänyt badgeja.

• Vehka

Ilkka osui omaan nilkkaan
    Konnavahti

• 15.07.2008 14:10

off: Tästä lähtien ottakaamme tavaksi se, että vastaajan on vastattava kuvausta, jonka edellä oleva seuraavasta topikkiin kirjoittajasta antaa. Hymyilee Silloin menee järkevämmäksikin, eikä varsinkaan parin aktiivisimman vuoropuheluksi.

• Pagba

Ihq-keiju

• 15.07.2008 14:16

Off off: kuinka kauan ketju saa roikkua ilmassa? Esimerkiksi "Henkilö alapuolellani ei ole koskaan lukenut Tolkienia tai katsonut mitään Tolkienin teoksiin perustuvaa filmiä"-kuvaukseen sopivaa foorumilaista saisi varmaan odottaa pitkään. Olisiko viikko sopiva väli ennen kuin ketjua saa jatkaa, vaikkei vastaisikaan kuvausta?

• Vehka

Konnavahti

• 15.07.2008 14:19

Off off hyttyskarkote: (Odotinkin, että joku kysyisi tuota Pöh!)

Viikko kuulostaa hyvältä. Kuitenkin, mikäli kuvaus tuntuu mahdolliselta, mielestäni pidempäänkin.

• Jaamar

Pikku hobitti
    Konnavahti

• 15.07.2008 14:23

Off: Viikko lienee ihan sopiva aika, mutta tilanteen mukaan. Ja tämä muutos on tosiaan ihan tervetullut lisäys topikkiin.
    Muokkaako Vehka aloitusviestin ohjeistusta uusien ohjeiden mukaiseksi?

Muokkasin sen. Hymyilee -Vehka

• Lathron

Sininen ritari

• 30.07.2008 17:44

^ henkilö yläpuolellani näkee arkisissa asioissa taiteellisia puolia, ja osaa nauttia arjen kauneudesta.

> Olen wowissa kerännyt paljon badge of justiceja, mutta en ole käyttänyt vielä yhtään, koska säästän niitä pahan päivän varalle. mutta näistä badgeista tuskin puhuttiin.

v henkilö alapuolellani ei ole ikinä kokeillut bodypaintingia.

• Henane

Sly Raccoon
    Konnavahti

• 30.07.2008 18:16

^ Henkilö yläpuolellani aikoo ottaa ehkä vasempaan olkavarteensa tatuoinnin, jossa on heidän sukunsa sukuvaakuna. Sininen tausta, viisi tähteä ympäröi oikean käden kämmenselkää, mutta hän aikoisi jättää siitä miekan pois.

- Minä puolestani en ole koskaan kokeillut bodypaintingia, jollei lasketa vahinkoa, joka kävi serkkuni kanssa. (Läiskimme toisiamme maalipensseleillä ja se imeytyikin paidan läpi ihoon. Ei meinannut lähteä pois millään.)

v Henkilö alapuolellani on aina yksin ollessaan talon kuningas/kuningatar.

• Blagadon

• 30.07.2008 19:14

^Henkilö yläpuolellani katsoo vapaapainia ja on aktiivinen miiteissäkävijä (galleriavakoilu Pöh!) sekä pitää ilmeisesti pesukarhuista..

-Totta ihmeessä! Se on parasta kun ei ole kukaan häiritsemässä ja voi keskittyä täysin tekemään jotain asiaa. (Kuten dataus)

V Henkilö alapuolellani on jostain syystä hyvin väsynyt tänään.

• Vampirelady

Okkusenman!

• 31.07.2008 08:12

^ Henkilö yläpuolellani vaihtoi äskettäin nimimerkkiään, ja samalla näemmä avaansa... Pöh!

> Jep, niin olenkin, olin eilen heinänteossa, ja se jos mikä väsyttää

v Henkilö alapuolellani on jo ostanut Sweeney Todd- dvdn

• Círdan

Puunhakkaaja

• 04.08.2008 12:09

^ Henkilö yläpuolellani vihaa saldorajaansa, seurustelee ja kirjoitti vähän aikaa sitten mainion novellin Käärmeen asukkien viihdyttämiseksi. Lisäksi isosiskoni, hänen kuvansa IRC-Galleriassa nähtyään, vannoo, että on nähnyt hänet Kajaanissa monta kertaa ja väittää, että hän asuu täällä.

> No en ihan vielä. Mutta nyt kun sain rahaa rippilahjaksi aion ostaa sen mitä pikemmiten.

v Henkilö alapuolellani on tulossa Kontulaisten mukana TSH-sinfoniaan ensi vuonna.

• Dracaena

Paniikki!

• 09.08.2008 12:19

^ Henkilöstä yläpuolellani olen kertonut ennenkin. Hän kirjoittaa mainioita sepityksiä, hän on aktiivinen kontulainen, sekä paljon muuta, mutta kaikkea meidänkään ei kuulu tietää. Hän esiintyi kerran eräässä Kontu-unessani kaksimetrisen kiinalaismiehen muodossa.

> Niin olen, epäKontulainen seuralaisenani. (Ehkä saan muokattua hänet Kontulaiseksi enne sinfoniaa?)

v Henkilöä alapuolellani ärsyttää jokin asia hänen elämässään tällä hetkellä.

• Deepdelver

Hauskuuden korvaaja

• 10.08.2008 14:11

^ Henkilö yläpuolellani asuu punaisessa hirsitalossa järven rannalla. Pöh! Raseena kuuluu Käärmeen aktiivisiin käyttäjiin.

> Näkökentässäni ei näy mitään suurempaa ärsytyksen aihetta. Koulun alkukin tuntuu vain helpottavalta, viime aikoina on tullut tehtyä niin paljon kotihommia. Loma alkaa. Iloinen

v Henkilö alapuolellani seuraa Olympialaisia aktiivisesti.

Viimeksi muokannut Deepdelver 10.08.2008 17:15, muokattu 1:n kerran

• Vehka

Konnavahti

• 10.08.2008 15:40

^Henkilö yläpuolellani on aktiivinen keskustelija. Hänellä on suloinen avatar, ja kunnostautumista on tapahtunut eritoten Kulmikkaan pöydän alueella. Vastoin olettamuksia henkilö osoittautui miespuoliseksi. Hänellä on myös nokkela huumorintaju, päätellen yksinkertaisesta allekirjoituksesta. Henkilö on myös ystävällinen muita Käärmeen käyttäjiä kohtaan, mikä on eittämättä positiivinen seikka.

> Aktiivisesti, tavallaan. Kaupan kassalla kuuntelin olympiaradiota päivät pitkät, ja koska luen lehdet aina läpi, tulee uusimmat kuulumiset edes jotenkin tarkistettua. Huomista odottelen mielenkiinnolla, Nina Koivumäki on erityisesti tsemppauslistani ykkösenä. Hymyilee

v Henkilö alapuolellani jatkaa yhä kesälomaansa tyytyväisenä, kun me muut puurramme koulussa.

• douv

Se pakollinen bööna
    Konnavahti

• 10.08.2008 18:43

^ En ole vielä onnistunut tapaamaan kasvokkain yläpuolellani olevaa henkilöä. Ehkä siitä syystä, tai ihan puhtaasti monien kiinnostavien ominaisuuksiensa ansiosta. hän kiehtoo kovasti mielikuvitustani. Meillä on esimerkiksi hyvin samanlainen miesmaku, mitä tulee fiktiivisiin miehiin. Hymyilee Vaikka jossain vaiheessa pidin itseäni hurjana ylisuorittajana, Vehkan rinnalla elämäni aikataulu vaikuttaa melko tyhjältä. Ei tässä voi muuta kuin ihailla vierestä ja toivottaa jaksamisia.

> Jep, yliopisto alkaa vasta 1.9. Itse tosin ryntään paikkoihin tutustumaan jo 18.8 alkaen.

v Alapuolelleni kirjoittanut henkilö on vieraillut vähintään neljällä mantereella.

• Cirindë

Kysyvähän ei tieltä eksy

• 19.08.2008 19:52

^ Yläpuolellani oleva henkilö aloittaa ilmeisesti opiskelunsa Yliopistossa ja saa viettää kesälomaa vielä vajaat 2 viikkoa.

> En ole matkustanut muualla kuin Euroopassa, mutta haaveena olisi päästä Aasiaan ja/tai Pohjois-Amerikkaan.

v Alapuolellani olevalla henkilöllä on pientä stressiä koulun tai töitten takia. Toivottavasti ei kenelläkään, olen hyvän tahtoinen ihminen. Hymyilee

• Jaamar

Pikku hobitti
    Konnavahti

• 19.08.2008 20:06

Vain pienenä muistutuksena

Vehka kirjoitti:

off: Tästä lähtien ottakaamme tavaksi se, että vastaajan on vastattava kuvausta, jonka edellä oleva seuraavasta topikkiin kirjoittajasta antaa. Hymyilee Silloin menee järkevämmäksikin, eikä varsinkaan parin aktiivisimman vuoropuheluksi.

^Henkilö yläpuolellani pitää Asterix-sarjakuvista.

> Minulla tosiaan on työstressiä vaikka aloitin työt vasta eilen. Oli vähän rankka aloitus, mutta helpotusta toivotaan ensiviikon aikana/jälkeen.

v Henkilö alapuolellani ei halua laittaa valokuviaan nettiin (toivottavasti ei ole liian vaikea meille).

• Tik

Ylläpitäjä

• 19.08.2008 20:13

^ Henkilö yläpuolellani täytti vastikään vuosia, mutta on edelleen juuri ja juuri kolmannellakymmenellään, hobittien vastuuttomassa iässä lapsuuden ja täysi-ikäisyyden välissä.

> En kissa vieköön laittaisi kuviani nettiin, kerrassaan en.

v {edit} Joris-Karl Huysmansin tavoin alapuolellani oleva henkilö pitää Charles Baudelairen runoista (ehkä jopa proosastakin)

• Pepui

Peikon Henkäys

• 19.08.2008 20:45

^ en ole lainkaan yllättynyt, ettei yläpuolellani oleva henkilö halua laittaa kuviaan nettiin, hänhän on Suuri Mysteeri.

> Kyllä, pidän kovasti Baudelairen runoista ja proosaakin lueskelen mielelläni. En tosin suurissa annoksissa kerrallaan.

v henkilö alapuolellani on hiljattain värjännyt hiuksensa.

• Henane

Sly Raccoon
    Konnavahti

• 19.08.2008 21:33

^ Henkilö yläpuolellani omistaa erittäin hauskan nickin, mitä olen katsellut koko tämän vuoden ajan. Henkilö pitää myös Asterix ja Obelix sarjakuvista, joista hänen lempisarjakuvansa on Asterix Britanniassa.

> Kyllä olen värjännyt hiukseni vasta kaksi viikkoa sitten. Rakastan hiusteni väriä ja vähän aikaa muutama luuli, että värjäsin blondiksi.

v Henkilö alapuolellani on juuri päivittänyt CV:nsä ajankohtaiseksi.

• Pikku Myy

µ

• 20.08.2008 09:27

^ En parhaalla tahdollanikaan ymmärrä, mitä
    yläpuolella olevan henkilön titteli tarkoittaa, se
    kuulostaa ehkä eniten jonkinlaiselta scifisarjan
    armeijapäällikön arvonimeltä. Luulin ihan pienenä
    henkilöä hänen nickinsä vuoksi rippikouluni isoseksi
    mutta ehkä hän ei ole sama henkilö.

> Jeps, ja kehunut siinä estottomasti itseään. Iloinen
    On vähän pakko, ei ole opintoja niin pitää tehdä
    töitä ja jotta saa töitä pitää olla mallikas CV..

v Alapuolellani oleva henkilö on juuri tulisesti
    rakastunut (laillani) A. S. Byattin vastikään
    suomennettuun romanttiseen kertomukseen nimeltään
    Riivaus.

• fanye

Puuterin liikakäyttäjä

• 27.08.2008 18:07

^ Henkilö yläpuolellani on oppinut tänään jotain perustavanlaatuista opettamisesta. Tsemppiä jatkoon, näytä niille kuka käskee, älä näytä jos pelottaa. Heh heh

> Koska viikko on mennyt, päättelen että täytän riittävän hyvin vaatimuksen. Olen lämpimästi rakastunut AS Byattin "Riivaukseen" muutamia vuosia sitten löydettyäni sen DVD-alelaarista ja ostettuani sen näyttelijöiden vuoksi. Kirja on luettavien listalla, luulen rakastuvani siihen astetta tulisemmin.

v Henkilö alapuolellani on parhaillaan opettelemassa jonkin kappaleen soittamista, ja kokee sen johdosta sekä riemun että epätoivon hetkiä.

• Cirindë

Kysyvähän ei tieltä eksy

• 03.09.2008 16:19

Nappaampa (tämänkin) vuoron koska vastausta ei ole kuulunut.. Hymyilee

^ Yläpuolellani oleva henkilö asuu Tampereella ja on rekisteröitynyt facebookiin.

> Jeps, Kuinka nokkahuilun soitto voikaan olla näin vaikeaa?? Mutta lopussa kiitos seisoo. Heh heh

v Alapuolellani oleva henkilö katsoo olevansa optimistinen myös epämiellyttävien asioiden suhteen.

• Dracaena

Paniikki!

• 05.09.2008 20:30

^... on sellainen tuore mutta aktiivinen kontulainen, joka ottaa kantaa laidasta laitaan. Hän vaikuttaa kaikin puolin pirteältä. Joku päivä me lähdemme salamajahtiin.

> ei, kyllä minä olen enempi pessimisti. Myös miellyttävien asioiden suhteen.

v... ei tiedä, kuka on Jukka Viitasaari.

• firin

Kuutamoulvoja

• 05.09.2008 20:47

^ Henkilö yläpuolellani on samanikäinen kuin minä ja hänellä on mielestäni todella hyvä allekirjoitus. Pidän siitä.

> ei, en todellakaan tiedä kuka on Jukka Viitasaari. Ikinä kuullutkaan.

v Henkilö alapuolellani on juo liikaa energiajuomia, kuten minäkin.

• Jaamar

Pikku hobitti
    Konnavahti

• 05.09.2008 20:59

Ja edelleen jaksan jankuttaa siitä että muistetaan vastata vasta jos vastataan edellisen vastaajan kuvausta.

Vasta, vasta, vasta, vihta... Nii-in...

Tämä sääntömuutos tuli 15.07.2008 ja on varmaan jäänyt osalta huomaamatta. Mutta ehkä kolmas kerta toden sanoo.

• Näytä sivu: Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Et voi aloittaa uusia keskusteluja tässä huoneessa
Et voi vastata keskusteluun tässä huoneessa
Et voi muokata viestejäsi tässä huoneessa
Et voi poistaa viestejäsi tässä huoneessa
Et voi äänestää tässä huoneessa