Kirjaudu / luo oma tunnus *

? 

Gandalf
  • Herugrim

and the Forever Turns
    Konnavahti

• 06.06.2007 09:36

No tuota muistelinkin. Pitänee lukea taas uudestaan TSH. Viime aikoina olen keskittynyt enemmänkin Silmaan&Keskeneräisten tarujen kirjaan.
    Kiitos vastauksista!

• Korppis

• 27.08.2008 08:09

Narsil kirjoitti:

Humblebee kirjoitti:

Mä en luule että tämmösestä on puhuttu, eli otan sen puheeksi. Siis, onko hobbiteilla mitään ikärajaa oluen juomiseen ja piipunpolttoon? Saako ne aloitta polttamisen/juomisen kun ne ovat täysiikäsiä,( siis 33v. jos en nyt ihan muista väärin). Mä en oo huomannut mitään tietoa tästä

Näköjään saavat, sillä ainakaan Pippin ei vielä ollut täysi-ikäinen saapuessaan Minas Tirithiin; mahtoiko olla 29-vuotias tai sinne päin. Ja silti sauhutteli ja juopotteli läpi koko tarinan, törkimys.

Jatkuva tupakointi onkin yksi niistä harvoista asioista, joista en lainkaan pidä Tolkienin maailmassa.

...mutta Pip olikin reissussa kaveriporukan kanssa vanhempiensa ja kotipuolen kyylien valvovan silmän ulottumattomissa. Mites itse olisitte toimineen teini-iässä Hymyilee
    "Äiti, saanko mä lähteä Frodon ja Samin kanssa tuhoamaan mahtisormusta? Merrikin pääsee"

• Elbereth

Ihme hiihtäjä

• 27.08.2008 15:32

Korppis kirjoitti:

...mutta Pip olikin reissussa kaveriporukan kanssa vanhempiensa ja kotipuolen kyylien valvovan silmän ulottumattomissa. Mites itse olisitte toimineen teini-iässä Hymyilee
    "Äiti, saanko mä lähteä Frodon ja Samin kanssa tuhoamaan mahtisormusta? Merrikin pääsee"

Heh, ihana. Iloinen
    Noo.. varmaa vaik hobitit ei oliskaa täysi-ikäsiä niin saa silti olla aika vapaasti jne. Vapaa kasvatus. Iloinen
    Paitsi tuskin ne nyt ihan pentuina polttelee ja vetää kaljaa. Ainakaa paljoo. Heh heh

• Cirindë

Kysyvähän ei tieltä eksy

• 20.09.2008 14:13

Elbereth kirjoitti:

Korppis kirjoitti:

Heh, ihana. Iloinen

Todella ihana. Ja mikähän olisi ollut äidin vastaus? Iloinen

Taisi lipsahtaa offin puolelle. Anteeksi. Hymyilee

• Sivu 14 / 14

Kirjoita uusi viesti

• Näytä sivu: Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14

Et voi aloittaa uusia keskusteluja tässä huoneessa
Et voi vastata keskusteluun tässä huoneessa
Et voi muokata viestejäsi tässä huoneessa
Et voi poistaa viestejäsi tässä huoneessa
Et voi äänestää tässä huoneessa