Tervehdys, vieras! Astu Vihreän Lohikäärmeen majataloon sisälle ja tee olosi kotoisaksi!
Luo tunnus
Työstämme tällä hetkellä uutta mobiiliystävällistä ulkoasua. Asiat saattavat välillä näyttää hassulta!

Liittyminen Iltaruskon Vartijoihin

Vastaa keskusteluun Tilaa tämä keskustelu
  • Kointähti

Iltaruskon vartija

Liittyminen Iltaruskon Vartijoihin

Viesti: #1
    Tämä ketju on perustettu helposti löytyväksi paikaksi tiedottaa Iltaruskon Vartijoihin liittymisestä. Ensinnäkin perusteet:

Iltaruskon Vartijat on vuoden 2011 alussa luotu suomalainen Lord of the Rings Onlinessa, Laurelin serverillä toimiva kinship.

Iltaruskon Vartijat pyrkii:

1. Luomaan yhtenäisen suomalaisista pelaajista koostuvan ryhmän joka auttaa toisiaan.
    2. Elävöittämään Tolkienin kirjojen pohjalta luotua roolipelimaailmaa mm. roolipelaamalla.
    3. Järjestämään miittejä
    4. Luomaan ystävyyssuhteita suomalaisten pelaajien välille.

Keskeinen pääsyvaatimus on suomen kielen hallinta, koska kaikki viestintä tapahtuu tällä kielellä. No, englannin satunnaisesta käyttämisestä ei ole jaettu rangaistuksia.

Uusia pelaajia voivat värvätä ainoastaan upseerit, joista alla listaa.

Anilech
    Avanier
    Flerir
    Hendrick
    Hithaeglas
    Laenir
    Lomenil
    Mazili
    Mothlin

Kiniimme pyrkiminen tapahtuu siten, että otat pelissä yhteyttä /tell -komennolla johonkin upseeriimme. Jos kyseinen upseeri ei ole paikalla, kokeile jotain muuta upseeria. Tavallisesti ainakin yksi upseeri on paikalla klo 9-24 välillä, suurin todennäköisyys upseerin tavoittamiseksi lienee aikavälillä 18-21.

Jos tapaat pelissä jonkun kinimme jäsenen, voit pyytää myös häntä välittämään viestiä eteenpäin. Jokainen kinimme jäsen näkee helposti päivystävät upseerit.

Lopuksi muistutettakoon, että jos olet aikeissa pyrkiä kiniimme, olisi suotavaa, että ilmoittaisit tässä ketjussa hahmosi nimen. Myös muita tietoja kuten rodun, luokan ja tason saa toki kertoa.

"Synkkä aamu, onnen päivä, kultainen iltarusko"
    -Théoden
  • jussi92

Kontulainen

RE: Liittyminen Iltaruskon Vartijoihin

Viesti: #2
    itse voisin liittyä samoin pari omaa kaveria jos se teille mitenkään käy, itse pelaan vakituisesti hahmolla Nafn, kääpiö, guardian, 29, ja tiedän että kaverini hahmo on Hakor, kääpiö, champion, 17 levanen. pitää vain vaihtaa servua kun nyt ehin
  • Sareth

Iltaruskon vartija

Viesti: #3
    Liityessäsi muista myös kinimme Facebook sivusto ja Guildlaunchista löytyvä kotisivumme: http://iltaruskonvartijat.guildlaunch.co...gid=242818

Laenir, Ropevastaava
  • jussi92

Kontulainen

Viesti: #4
    yritin etisää facebookista mutta en löytänyt nimellä, pitää jossai vaiheessa kai yrittää uusiks
  • Sareth

Iltaruskon vartija

Viesti: #5
    Sivu löytyy Facebookista nimellä "Iltaruskon Vartijat (Lord of the Rings ONLINE)".
  • Acone

Kontulainen

Viesti: #6
    Viimein löysin jonkun aktiivisen suomalaisen kinshipin... Olen todella halukas liittymään, tosin tällä hetkellä pelaan Crickhollow-serverillä, mutta serverin vaihto ei ole ongelma. Kyseisellä serverillä on kaksi hahmoani:

Belegrian, Warden, ihminen, lvl 40
    Emfir, Lore-master, ihminen, lvl 43

Otan upseereihin yhteyttä hetimiten.
  • Kointähti

Iltaruskon vartija

Viesti: #7
    Tervetuloa Acone vaan niin tälle foorumille kuin toivottavasti pian Iltaruskon Vartijoihinkin. Jos serveriltä toiselle siirtymisessä tai kiniin liittymisessä on jotain ongelmia, niin ilmoita toki asiasta. Voin välittää tietoa Facebook-ryhmäämme, koska kaikki jäsenemme eivät aktiivisesti seuraa tätä foorumia.
  • Jaamar

Mielensäpahoittaja

Viesti: #8
    Olen sen muutaman päivän minkä olen pelannut olen pohtinut liittymistä enkä ole ihan vielä täysin varmakaan. Oma pelaaminen on niin nopeasti vaihtuvaa. Tänään huvittaa pelata tätä ja huomenna tuota. Tyhmäähän olisi liittyä johonkin yhteisöön ja sitten viikonpäästä unohtaa koko peli.
  • Caele

Armoton kurmoottaja
  • tmdoob

Iltaruskon vartija

Viesti: #10
    Itse voisin sanoa että tuo yhdessä pelaaminen on ehkä tuolla lotrossa se suola, ja kiniin liittyminen voi antaa lisäpotkua pelaamiselle (toki se voi lisäpotku voi olla joskus huonokin asia, menee kaikki aika hobittien piiraita toimitellessa).

IVhen on tervetulleita kaikenlaiset pelaajat niin himolevuttajista hohhailijoihin ja satunnaisiin pyrskäyspelureihin. Kaikki mukaan.
  • Tamarsak

Kontulainen

Viesti: #11
    Tuolta koneelle tulossa tuo lotro, joten jossain vaiheessa varmaan tulen olemaan yhteydessä upseeristoon.
  • Atiyeh

Kontulainen

Viesti: #12
    Moikka! Haluisin liittyä Iv:hen, mutta en osaa vaihtaa serveriä. Tämän hetkinen serveri on Withywindle. Hahmoni on Nathras, lvl 32, elf, hunter. Apuja?? En ymmärrä Voi olla, että oon vaan tyhmä enkä tajua Iso hymy
  • Caele

Armoton kurmoottaja

Viesti: #13
    Hahmon siirto serveriltä toiselle on maksullinen toimenpide. En tiedä miten käytännössä toimii, en ole kokeillut. Toisen serverin voi valita launcherista.
  • Atiyeh

Kontulainen

Viesti: #14
    Ahaa, pitää ottaa selvää. Iso hymy Noissa maksuasioissa on ollu aikasemmin ongelmia, nii saattaa jäädä tää serverin vaihto.
|